L’Ajuntament de Badalona anul·la un examen de les proves de la Guàrdia Urbana perquè hi incloïa respostes

El tribunal qualificador de les proves d’accés a la Guàrdia Urbana de Badalona ha decidit d’anul·lar l’examen que els aspirants al cos van fer ahir perquè contenia respostes a les preguntes. Segons que ha informat l’ajuntament, hi ha hagut queixes perquè algunes de les respostes correctes a les preguntes apareixien marcades “molt subtilment”. Davant d’això, el tribunal ha optat per anul·lar la prova i convocar-ne una de nova, que es farà el dissabte que ve, 25 de novembre. Alhora, ha lamentat la situació. Amb el canvi de data de l’examen, es pretén d’assegurar que tots els aspirants disposin de “totes les garanties i els drets inherents a qualsevol procés selectiu”.

VilaWeb